
Kundeportal
Vil du have total kontrol over genvindingen og få forståelse til forbedringer?
I kundeportalen har vi samlet funktioner, som giver dig kontrol over genvindingen. Desuden får du et godt beslutningsgrundlag for løbende forbedring af ressourcehåndteringen. Hvor som helst, når som helst – nemt på både pc’en og mobilen eller tabletten. Kundeportalen giver dig opdaterede informationer om alt, der vedrører affaldshåndteringen. Døgnet rundt er der adgang til detaljeret statistik over mængder og afhentninger i forskellige formater til videre bearbejdning i din miljørapportering. Du kan tydeligt se kommende tømninger eller bestille tømning, når du har brug for det.
Det her får du adgang til i kundeportalen
Viden – Resultatet af din genvinding visualiseres og giver dig en brugbar oversigt.
Statistik og rapporter – Detaljeret affaldsstatistik vedrørende genvindingen.
Beholdere – Samlet information om dine beholdere, som i dag tømmes af os.
Bestillinger – Se tømningshistorikken eller bestil tømning af dine containere og beholdere.
Dokumenter – Instruktioner, regler, tilladelser, certifikater, sorteringsguider og meget mere
Hvordan kommer jeg i gang?
Det er gratis at oprette en konto. Udfyld formularen på denne side, så modtager du login-oplysningerne inden for 48 timer via e-mail. Du kan derefter selv vælge login-oplysninger og kan også oprette rettighedsniveauer for forskellige personer og enheder i din virksomhed.
Få en konto
Mangler du en konto til kundeportalen? Få en idag. Benyt nedenstående formular så kontakter vi dig snarest muligt.
Felter markeret med * er obligatoriske.